Свідоцтво про реєстрацію школи

 

Свідоцтво про атестацію школи

 

Статут школи

СТАТУТ

Пробіжнянської загальноосвітньої школи І ступеня

Чортківської районної ради Тернопільської області (нова редакція)

 

І.  ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 1.1  Пробіжнянська загальноосвітня школа І ступеня Чортківської районної ради Тернопільської області створена в 2000 році, і є об'єктом спільної власності територіальних  громад району.

 

1.2   Юридична адреса загальноосвітнього навчального закладу: 48520 Тернопільська область,  Чортківський  район, с. Пробіжна.

1.3   Школа є юридичною особою, має самостійний баланс, може мати рахунок в установі банку,  печатку, штамп, ідентифікаційний номер.

1.4   Засновником  (власником)    навчального  закладу  є  Чортківська  районна рада. Школа підпорядковується  відділу освіти  Чортківської  районної державної адміністрації.

1.5  Головною метою школи є забезпечення реалізації права громадян на  здобуття початкової   освіти.

1.6 Головними  завданнями школи є:

Забезпечення реалізації права громадян на початкову освіту; виховання  громадянина України;

виховання шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови,  національних  цінностей  українського  народу  та  інших народ1в 1 націй;

формування і розвиток соціально зрілої, творчої особистості з усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості, особистості, підготовленої  до  професійного самовизначення;

виховання в учнів поваги до Конституції України, державних символів України, прав і свобод людини і громадянина, почуття власної гідності , відповідальності перед законом за свої дії, свідомого ставлення до обов'язків людини і громадянина ;

розвиток особистості учня, його здібностей і обдарувань, наукового світогляду; реалізація права учнів на вільне формування політичних і світоглядних переконань; виховання свідомого ставлення до свого здоров' я та здоров' я інших громадян як найвищої соціальної цінності, формування засад здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров' я учнів;

створення умов для оволодіння системою наукових знань про природу, людину і суспільство ;

1.7 Школа в своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України "Про освіту", "Про загальну середню  освіту",  "Положенням  про  загальноосвітній навчальний заклад", затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від  14 червня  2000 року № 964, іншими  нормативно-правовими актами, власним статутом.

1.8 . Школа самостійно приймає рішення і здійснює діяльність в межах своєї компетенції, передбаченої законодавством України, та власним Статутом.

1.9 . Школа несе відповідальність перед особою, суспільством і державою за:  безпечні умови освітньої діяльності; дотримання державних стандартів освіти; дотримання договірних зобов'язань з іншими суб'єктами освітньої, виробничої, наукової  діяльності , у тому числі зобов'язань за міжнародними  угодами, ;дотримання  фінансової дисципліни.

1.10. У школі визначена українська мова навчання, профіль навчання - загальноосвітній.

1.11 Школа має право: проходити  в установленому  порядку державну атестацію; визначати форми, методи і засоби організації навчально-виховного процесу за погодженням із власником  (засновником) ; визначати  варіативну  частину робочого навчального плану; в   установленому   порядку   розробляти   і   впроваджувати   експериментальні   та індивідуальні  робочі навчальні плани; спільно з вищими навчальними закладами, науково-дослідними інститутами та центрами  проводити  науково-дослідну, експериментальну, пошукову  роботу, що не суперечить  законодавству України; використовувати різні форми морального і матеріального заохочення до учасників навчально-виховного  процесу; отримувати кошти і матеріальні цінності від органів виконавчої влади, юридичних і фізичних осіб; залишати  у своєму розпорядженні       і     використовувати  власні надходження у порядку, визначеному законодавством України; розвивати власну соціальну базу: мережу спортивно-оздоровчих , лікувально­ профілактичних і культурних підрозділів.

1.12 Організація безкоштовного медичного обслуговування в системі освіти забезпечується місцевими органами державної виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, здійснюється закладами охорони здоров'я відповідно до чинного  законодавства.

1.13 Взаємовідносини школи з юридичними і фізичними  особами  визначаються  угодами , що укладеш між ними.

ІІ.  ОРГАНІЗАЦІЯ  НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

2.1 Школа планує свою роботу самостійно відповідно до перспективного, річного,  місячного, тижневого плану.

     В плані роботи відображаються найголовніші питання роботи школи, визначаються   перспективи  його розвитку.

       План роботи затверджується радою школи та педагогічною радою базової школи.

2.2 Основним документом, що регулює навчально-виховний процес, є робочий навчальний план, що складається на основі типових навчальних планів, розроблених та затверджених Міністерством освіти і науки України, із конкретизацією варіативної частини і визначенням   профілю навчання. Навчальний план погоджується радою базової школи І затверджується відповідним органом управління освітою. У вигляді додатків до навчального плану додаються розклад уроків та режим роботи.

2.3  Відповідно до навчального плану педагогічні працівники даного навчального закладу самостійно добирають програми, підручники, навчальні посібники, що мають гриф Міністерства освіти і науки України, а також науково-методичну літературу, дидактичні матеріали, форми, методи, засоби навчальної роботи, що мають забезпечувати виконання статутних завдань та здобуття освіти на рівні державних стандартів.

2.4  Школа здійснює навчально-виховний процес за семестровою формою навчання.

2.5 Зарахування учнів до навчального закладу здійснюється за наказом завідувачем початковою школою на підставі особистої  заяви  (для  неповнолітніх  -  заяви  батьків  або осіб, які їх замінюють) або направлень відповідних органів управління освітою, до якої додається також свідоцтво  про  народження,  паспорт,  медична  довідки  встановленого зразка, також додаються документи  про  наявний  рівень  освіти  (крім  дітей,  які  вступають до першого класу).  Документи  подаються   у вигляді ксерокопій.

    У разі потреби учень може перейти протягом будь-якого року навчання до іншого навчального закладу. Переведення учнів до іншого навчального закладу здійснюється за наявності особової справи учня згідно зразку встановленого Міністерством освіти і науки України.

2.6 У школі першого ступеня навчання для учнів, за бажанням їхніх батьків або осіб, які їх замінюють, при наявності належної навчально-матеріальної бази, педагогічних працівників, обслуговуючого персоналу створюються групи продовженого дня.

Зарахування до груп продовженого дня і відрахування із· них дітей здійснюється наказом завідувача початковою школою на підставі заяви батьків (осіб, які їх замінюють).

2.7 Структура навчального року, а також   тижневе навантаження учнів встановлюються навчальним   закладом  в межах   часу, що  передбачений   робочим навчальним планом. Навчальні заняття розпочинаються 1 вересня у  День  знань  і  закінчуються  не пізніше 1 липня  наступного року. Навчальний рік поділяється на семестри: перший з 1 вересня до кінця грудня, другий - з січня до липня місяця.

2.8 Відволікання учнів від навчальних занять на інші види забороняється ( крім випадків, передбачених   законодавством України).

2.9 За погодженням з відповідним структурним підрозділом районної державної адміністрації з урахуванням місцевих  умов,  специфіки  та  профілю  навчального закладу щорічно радою  базової  школи  затверджується  графік  канікул,  тривалість яких   протягом  навчального  року становить не менше  30 календарних днів.

2.10 Тривалість уроків у навчальному закладі становить: у перших класах - 35 хвилин, у других - четвертих класах - 40 хвилин. (Зміна тривалості уроків допускається за погодженням з відповідним органом управління освітою  та  територіальними установами державної  санітарно  - епідеміологічної служби).

2.11 Щоденна кількість і послідовність навчальних занять визначається розкладом уроків, що складається на кожен семестр відповідно до санітарно-гігієнічних та педагогічних вимог, погоджується радою базової школи і затверджується завідувачем початкової школи. Тижневий  режим роботи школи фіксується у розкладі навчальних  занять. Крім різних форм обов'язкових навчальних занять, у навчальному  закладі проводяться індивідуальні, групові,  факультативні  та інші  позакласні  заняття  та заходи, що передбачені окремим розкладом  і спрямовані  на задоволення  освітніх  інтересів  учнів та на розвиток їх творчих  здібностей,  нахилів і обдарувань.

2.12 Зміст, обсяг і характер домашніх завдань з кожного предмету визначаються вчителем відповідно до педагогічних і санітарно-гігієнічних вимог з урахуванням індивідуальних особливостей  учнів.

2.13 У школі визначення рівня досягнень учнів у навчанні здійснюється  відповідно  до діючої  системи оцінювання.    У  першому  класі  дається  словесна  оцінка  досягнень  учнів  у  навчанні,  у  2  -  4класах -  12 бальна система. У документі про освіту (табелі успішності) відображаються досягнення учнів у навчанні за семестри, навчальний  рік та державну підсумкову атестацію .

2.14 Результати семестрового, річного, підсумкового оцінювання доводяться до відома учнів та батьків класоводами.

2.15 Порядок переведення і випуск учнів навчального закладу  визначається  Інструкцією про переведення та випуск учнів навчальних закладів системи загальної середньої  освіти  усіх  типів та форм власності,  відповідно  до чинного законодавства.

2.16 При переведені учнів з початкової до основної школи передусім беруться до уваги досягнення у навчанні не нижче середнього рівня з української мови, читання, математики  іноземної мови.

2.17 Контроль за відповідністю освітнього рівня учнів, які закінчили певний ступінь навчання, вимогам Державного стандарту загальної середньої освіти здійснюється шляхом їх державної підсумкової атестації.  Порядок  проведення  державної підсумкової атестації визначається Положенням про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, відповідно до чинного законодавства.

2.18Учням,  які   закінчили   перший   ступінь   навчального   закладу   видається  табель успішності.

2.19.   За   успіхи    у   навчанні    для    учнів   встановлюються   такі    форми    морального і матеріального заохочення занесення на Дошку пошани, подяка батькам, Похвальний лист, премія, цінні  подарунки  (за кошти спонсорів).

                                 ІІІ.  УЧАСНИКИ  НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

3.1 Учасниками навчально-виховного процесу в школі є: учні (вихованці);завідувач початкової школи; педагогічні   працівники; інші спеціалісти; батьки або особи, які їх замінюють.

3.2 Права і обов'язки учнів, педагогічних та інших працівників визначаються чинним законодавством та цим Статутом.

3.З.  Учні мають право: на вибір форми навчання, факультативів, спецкурсів, позашкільних та позакласних занять; на користування навчально-виробничою, науковою, матеріально-технічною, культурно-спортивною, корекційно-відновною та лікувально-оздоровчою базою навчального закладу; на доступ до інформації з усіх галузей  знань; брати    участь   у   різних   видах    науково-практичної   діяльності,    конференціях, олімпіадах, виставках,   конкурсах, тощо; брати  участь у роботі органів громадського  самоврядування навчального закладу; брати участь в обговоренні і вносити власні пропозиції щодо організації навчально- виховного  процесу, дозвілля учнів; брати участь у добровільних самодіяльних об'єднаннях, творчих студіях, клубах, гуртках,  групах за інтересами тощо; на захист  від будь-яких  форм експлуатації, психічною і  фізичного насилля,   що порушують права або принижують їх честь, гідність; на безпечні і нешкідливі  умови навчання, виховання  та праці; оздоровлення  і харчування.

3.4  Учні   зобов'язані:  систематично  відвідувати  навчальні заняття; оволодівати знаннями, вміннями, практичними навичками, підвищувати загальнокультурний  рівень; дотримуватися  вимог статуту, правил внутрішнього розпорядку; бережливо ставитись до державного,  громадського і особистого  майна; дотримуватися законодавства, моральних, етичних норм;     брати посильну участь у різних видах трудової діяльності,  що не заборонені чинним законодавством; Дотримуватися правил особистої гігієни; пошкоджене шкільне чи громадське майно відшкодовують власними силами чи коштами.

3.5  Учням заборонено: приносити  в школу вибухонебезпечні предмети; приносити і вживати тютюнові і алкогольні  вироби, наркотичні  речовини; гострі та ріжучі предмети, піротехнічні засоби, зброю.        

3.6  Педагогічними працівниками навчального закладу можуть бути особи з високими моральними якостями, які мають відповідну педагогічну освіту, належний рівень професійної     підготовки,     здійснюють     педагогічну     діяльність,   забезпечують результативність та якість своєї роботи, фізичний та психічний стан здоров'я яких дозволяє  виконувати  професійні обов'язки. 

3.7  Призначення на посаду та звільнення з посади педагогічних та інших працівників й інші трудові відносини регулюються законодавством України про працю, Законом України "Про загальну середню освіту" та іншими законодавчими актами.

3.8  Педагогічні працівники мають право на:  захист професійної честі, гідності; самостійний вибір форм, методів, засобів навчальної роботи, не шкідливих для здоров'я учнів (вихованців);участь в обговоренні та вирішенні питань організації навчально-виховного процесу; проведення    в    установленому    порядку    науково-дослідної,    експериментальної, пошукової роботи; виявлення педагогічної ініціативи; позачергову атестацію з метою отримання відповідної категорії, педагогічного звання ;участь у роботі органів громадського самоврядування навчального закладу; підвищення кваліфікації, перепідготовку; отримання пенсії, у тому числі і за вислугу років в порядку забезпечення відповідно до чинного законодавства .Відволікання педагогічних працівників від виконання професійних обов'язків не допускається, за винятком випадків, передбачених законодавством України.

3.9 Педагогічні працівники зобов'язані:  настановленням і      особистим  прикладом  утверджувати   повагу до державної символіки, принципів загальнолюдської моралі; сприяти  зростанню іміджу  навчального закладу; сприяти розвитку інтересів, нахилів та здібностей дітей, а також збереженню їх здоров'я, здійснювати пропаганду здорового способу життя; забезпечувати належний рівень викладання навчальних дисциплін відповідно до навчальних   програм  на  рівні  обов'язкових   державних вимог; виховувати в учнів (вихованців) повагу до батьків, жінки, старших за віком, народних традицій та звичаїв, духовних та культурних  надбань народу України; готувати учнів до самостійного життя в дусі взаєморозуміння, миру, злагоди між усіма народами, етнічними, національними, релігійними групами; дотримуватися педагогічної етики, моралі, поважати гідність учнів; захищати учнів від будь-яких форм фізичного або психічного насильства, запобігати вживанню ними алкоголю, наркотиків, тютюну, іншим шкідливим звичкам; постійно підвищувати свій професійний рівень, педагогічну майстерність. загальну і політичну культуру; виконувати статут навчального закладу, правила внутрішнього розпорядку, умови контракту чи трудового договору; виконувати      накази  і   розпорядження   керівника   навчального закладу,  органів управління освітою; брати участь у роботі педагогічної ради базової школи; виконувати вимоги Посадових інструкцій.

3..10  У навчальному закладі обов'язково проводиться атестація педагогічних працівників.

3.11. Педагогічні працівники, які систематично порушують статут, правила внутрішнього розпорядку навчального закладу, не виконують посадових обов'язків, умови колективного договору (контракту) або за результатами атестації не відповідають займаній посаді, звільняються з роботи відповідно до  чинного законодавства.

3.12  Батьки та особи, які їх замінюють, мають право: обирати  і  бути  обраними  до  батьківських  комітетів  та органів  громадського самоврядування; звертатись до органів управління освітою, керівника навчального закладу і органів громадського  самоврядування з питань навчання, виховання  дітей; брати   участь   у  заходах,  спрямованих     на   поліпшення  організації  навчально­ виховного  процесу  та зміцненні  матеріально-технічної бази навчального закладу; на захист законних інтересів своїх дітей в органах громадського самоврядування навчального   закладу  та у відповідних  державних, судових органах;

3.13  Батьки та особи, які їх замінюють, несуть відповідальність за здобуття дітьми початкової освіти і зобов'язані: забезпечувати умови для здобуття дитиною повної загальної середньої освіти за будь-якою  формою навчання; постійно дбати про фізичне здоров' я, психічний стан дітей, створювати належні умови  для розвитку їх природних здібностей; поважати гідність дитини, виховувати працелюбність, почуття доброти, милосердя, шанобливе ставлення до Вітчизни, сім'ї, державної та рідної мов, повагу до національної історії, культури, цінностей інших народів; виховувати  у дітей повагу до законів, прав, основних  свобод людини, несуть  відповідальність  за  збереження  життя  і  здоров'я  дітей  в  позаурочний час, вихідні дні, під час канікул; відшкодовують  нанесені дитиною матеріальні  збитки школі. 

3.14   Представники   громадськості   мають право: обирати і бути обраними до органів громадського самоврядування в навчальному заклад ;керувати учнівськими  об' єднаннями за інтересами і гуртками, секціями; сприяти    покращенню    матеріально-технічної   бази,   фінансовому  забезпеченню навчального  закладу; проводити  консультації  для педагогічних працівників; брати  участь в організації  навчально-виховного процесу.

3.15 Представники громадськості зобов'язані: дотримуватися  статуту навчального  закладу,  виконувати  накази  та розпорядження керівника   навчального  закладу, р1шення органів  громадського самоврядування, захищати учнів від  всіляких  форм  фізичного  та  психічного  насильства, пропагувати здоровий спосіб життя, шкідливість вживання алкоголю, наркотиків, тютюну тощо.

IV. УПРАВЛІННЯ  НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ

4.1 Управління  школою здійснюється  його власником. Безпосереднє керівництво школою здійснює його  завідувач.  Завідувачем  школи може бути тільки громадянин України, який має вищу педагогічну освіту на рівню спеціаліста  або магістра. Завідувач школи призначається і звільняється з посади районним органом управління освітою районної державної адміністрації.

4.2 При школі за рішенням загальних зборів базової школи може створюватися і діяти піклувальна рада.

4.3 Метою діяльності піклувальної ради є створення умов доступності освіти для всіх громадян, задоволення освітніх потреб особи, залучення широкої громадськості до вирішення проблем  навчання  і виховання.

4.3.1 Основними завданнями піклувальної ради є: співпраця     з     органами    виконавчої     влади,     організаціями,     підприємствами, сприяння виконанню законодавства України щодо обов'язковості  здобуття освіти;  установами,     навчальними  . закладами,    окремими    громадянами,    спрямована  на поліпшення  умов навчання і виховання  учнів у школі; зміцнення навчально-виробничої, матеріально-технічної, спортивної, корекційно­ відновної та лікувально-оздоровчої бази школи ;організація змістовного дозвілля та оздоровлення учнів, педагогічних працівників; вироблення       рекомендацій       щодо       раціонального  використання       фонду загальнообов'язкового  навчання; запобігання  дитячій бездоглядності; сприяння  працевлаштуванню випускників   навчального закладу; стимулювання  творчої праці педагогічних  працівників  та учнів; всебічне зміцнення зв'язків між родинами учнів та школою;

4.3.2 Піклувальна рада формується з представників місцевих органів виконавчої влади та самоврядування, підприємств, установ , організацій, навчальних закладів, окремих громадян, у тому числі іноземних. Члени піклувальної ради обираються на загальних зборах базової школи шляхом голосування простою  більшістю голосів. Члени піклувальної  ради працюють  на громадських засадах. Не допускається втручання членів піклувальної ради в навчально-виховний процес (відвідування уроків тощо) без згоди завідувача школою. У випадках, коли хтось із членів піклувальної ради вибуває, на  загальних  зборах базової школи  на його місце  обирається  інша особа.

4.3.3 Піклувальна  рада діє на засадах: пріоритету прав людини,     гармонійного  поєднання  інтересів особи, суспільства, держави; дотримання вимог законодавства України ;самоврядування; добровільності і  рівноправності членства; гласності.

Робота піклувальної ради планується довільно. Кількість засідань визначається їх доцільністю, але, як правило, не менш ніж чотири рази  на  рік.  Позачергові  засідання  можуть проводитись  також  на вимогу  третини і більше її членів.

Засідання піклувальної ради є правомочним, якщо на ньому присутні не менше двох третин її членів.

Рішення  піклувальної  ради приймається  простою більшістю голосів.

Піклувальна рада інформує про свою діяльність у доступній формі на зборах, у засобах масової інформації, через спеціальні стенди тощо.

Рішення піклувальної ради в 7-денний термін доводяться до відома колективу школи, батьків, громадськості. Їх виконання організовується членами піклувальної ради.

4.3.4   Очолює піклувальну раду голова, який обирається шляхом  голосування  на  її засіданні з числа  членів  піклувальної ради. З числа членів піклувальної ради також обираються заступник та секретар.

    Голова  піклувальної ради: скликає і координує роботу піклувальної ради; готує  і проводить  засідання, затверджує  рішення піклувальної ради; визначає функції заступника, секретаря та інших членів; представляє піклувальну раду в установ ах, підприємствах та організаціях з питань, віднесених  до її повноважень .Голова піклувальної ради має право делегувати свої повноваження членам піклувальної  ради.

4.3.5. Піклувальна рада має право: вносити на розгляд органів виконавчої влади, завідувача школою, загальних зборів базової школи (конференції) пропозиції щодо зміцнення матеріально-технічної, навчально-виробничої, наукової, культурно-спортивної, корекційне-відновної та лікувально-оздоровчої бази  школи; залучати додаткові джерела фінансування навчального закладу; вживати заходи до зміцнення матеріально-технічної і навчально-методичної бази школи; стимулювати  творчу працю педагогічних працівників, учнів ;брати участь у розгляді звернень громадян з питань, що стосуються роботи школи, з метою сприяння їх вирішенню у встановленому порядку; створювати комісії, ініціативні групи, до складу яких входять представники громадськості, педагогічного  колективу,  батьки або особи, які їх замінюють.   

4.4 Завідувач початковою школою: організовує  навчально-виховний процес; здійснює керівництво школою, забезпечує раціональний добір і розстановку кадрів, створює необхідні умови для підвищення фахового і кваліфікаційного рівня працівників ;відповідає за якість і ефективність  роботи педагогічного колективу; учнів у навчанні створює необхідні умови для участі учнів у позакласній та позашкільній роботі, проведення виховної роботи; забезпечує дотримання вимог охорони дитинства, санітарно-гігієнічних та протипожежних  норм, техніки безпеки ;підтримує ініціативи щодо вдосконалення системи   навчання   та виховання, заохочення  творчих  пошуків, дослідно-експериментальної роботи педагогів; забезпечує права учнів на захист їх від будь-яких форм фізичного або психічного насильства, призначає  класоводів; контролює організацію  харчування і медичного обслуговування учнів; несе відповідальність за свою діяльність перед учнями, батьками, педагогічними працівниками та загальними зборами базової школи, засновником, місцевими органами державної виконавчої  влади тощо.

4.5  Обсяг педагогічного навантаження вчителів визначається на підставі законодавства завідувачем  школи і затверджується відповідним  органом управління освітою.

 Обсяг педагогічного навантаження може бути менше тарифної ставки (посадового окладу) лише за письмовою згодою педагогічного працівника, а за відсутності такої з дотриманням ст. 32 КЗпП України. Перерозподіл педагогічного навантаження протягом навчального року допускається лише у разі зміни кількості годин з окремих предметів, що передбачається навчальним планом, або за письмовою згодою педагогічного працівника з дотриманням законодавства  про працю.

4.6 У школі можуть створюватись учнівські та вчительські громадські організації, що діють відповідно до чинного  законодавства України. 

V.  МАТЕРІАЛЬНО  - ТЕХНІЧНА БАЗА

5.1 Матеріально-технічна база школи включає будівлі, споруди, землю, комунікації, обладнання, службове житло, інші матеріальні цінності, вартість яких відображено у балансі школи.

5.2 Майно навчального закладу належить йому на правах власності, повного господарського відання або оперативного управління відповідно до чинного законодавства.

5.3 Школа відповідно до чинного законодавства користується землею, іншими природними ресурсами і несе відповідальність за дотримання вимог та норм з їх охорони.

5.4 Вилучення основних фондів, оборотних коштів та іншого майна школи проводиться лише у випадках, передбачених чинним законодавством. Збитки, завдані школі внаслідок порушення його майнових прав іншими юридичними та фізичними особами, відшкодовуються відповідно до чинного законодавства.

5.5 Для забезпечення навчально-виховного процесу база школи складається із навчальних приміщень.

                     

                                  VI.  ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКА  ДІЯЛЬНІСТЬ

6.1   Фінансово-господарська діяльність  школи   здійснюється  на основі його кошторису.

6.2  Джерелами  формування  кошторису школи є: кошти засновника; кошти бюджету у розмірі, передбаченому нормативами фінансування загальної середньої освіти для забезпечення вивчення предметів в  обсязі  Державних стандартів  освіти; кошти фізичних, юридичних осіб; кошти, отримані  за надання  платних послуг; доходи від реалізації продукції навчально-дослідних ділянок, від здачі в оренду приміщень, споруд,  обладнання; благодійні внески юридичних і фізичних осіб.

6.3 У школі створюється фонд загального обов'язкового навчання, який формується з урахуванням матеріально-побутових потреб учнів за рахунок коштів засновників та бюджету в розмірі не менше трьох відсотків витрат на його поточне утримання, а також за рахунок коштів, залучених з інших джерел. Кошти фонду загального обов'язкового навчання зберігаються на рахунку цього навчального закладу в установі банку і витрачаються відповідно до кошторису, що затверджується завідувачем школи. Облік і використання коштів фонду загального обов'язкового навчання здійснюються цією школою згідно з наказом завідувача, що видається на підставі рішення ради базового навчального закладу, відповідно до порядку, передбаченого чинним законодавством. Контроль за правильним використанням коштів фонду загального обов'язкового навчання здійснюють органи виконавчої влади або органи  місцевого  самоврядування, органи  управління освітою.

6.4  Школа має право на придбання та оренду  необхідного  обладнання  та  інші  матеріальні ресурси, користуватися послугами будь-якого підприємства, установи, організації або фізичної особи, фінансувати  за  рахунок  власних  надходжень  заходи, що сприяють  поліпшенню  соціально-побутових умов колективу.

6.5  Порядок діловодства і бухгалтерського обліку в школі визначається законодавством та  нормативно-правовими  актами  Міністерства  освіти  і  науки  України  та інших центральних органів виконавчої влади, яким підпорядковані навчальні заклади. За рішенням засновника закладу бухгалтерський облік може здійснювати самостійно або через  централізовану бухгалтерію.

6.6. Звітність про діяльність школи встановлюється відповідно до законодавства.

 

VІІ.  МІЖНАРОДНЕ СПІВРОБІТНИЦТВО

7.1 Школа за наявності належної матеріально-технічної та соціально-культурної бази, власних надходжень має право проводити міжнародний учнівський та педагогічний обмін   у   рамках  освітніх   програм,   проектів,  встановлювати відповідно   до законодавства прямі    зв'язки  з  міжнародними організац1ями та  освітніми асоціаціями.

7.2  Школа має право відповідно до чинного законодавства укладати угоди про співробітництво  з  навчальними закладами,  науковими  установами,  підприємствами, організаціями, громадськими об' єднаннями інших країн.

VІІІ. КОНТРОЛЬ  ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ  НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

8.1 Державний контроль за діяльністю школи здійснюється з метою забезпечення реалізації єдиної  державної політики   в сфері освіти.

8.2 Державний   контроль   здійснюють   Міністерство   освіти  і  науки  України, Державна  інспекція навчальних закладів, засновник та відділ освіти.

8.3 Проводяться перевірки (інспектування) школи з питань, пов'язаних з його навчально-виховною діяльністю. Зміст, види і періодичність цих перевірок визначаються залежно від стану навчально-виховної роботи, але не частіше 1-2 разів на рік. Перевірки з питань, не пов' язанихз навчально-виховною діяльністю, проводяться його засновником  (власником)  відповідно до законодавства.

ІХ. РЕОРГАНІЗАЦІЯ  АБО ЛІКВІДАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

9.1 Рішення  про реорганізацію  або ліквідацію школи  приймає засновник. Реорганізація школи відбувається шляхом злиття, приєднання, поділу, виділення. Ліквідація проводиться ліквідаційною комісією, призначеною засновником, а у випадках ліквідації за рішенням господарського суду - ліквідаційною комісією, призначеною цим органом .З часу  призначення  ліквідаційної комісії до неї переходять  повноваження  щодо управління школою.

9.2  Ліквідаційна комісія оцінює наявне майно школи, виявляє його дебіторів і кредиторів   і розраховується з ними, складає ліквідаційний  баланс і представляє  його засновнику.

9.3  У випадку реорганізації  права  та  зобов'язання  школи  переходять  до правонаступників відповідно до чинного законодавства або визначених навчальних заклад1в.

 

 

Довідка про використання коштів за 2017 рік

 

ДОВІДКА

 
 

про використання коштів _Пробіжнянської  ЗОШ І ступенів_за  2017 рік

 

 

КЕКВ

Назва КЕКВ

Загальний фонд

Спеціальний фонд

 

Затверджений план на рік

Уточнений план на рік

Касові видатки за 12 місяців

Плата за послуги бюджетних установ

Інші джерела власних надходжень

Інші кошти спеціального фону

 

Уточнений план на рік

Касові видатки за 12 місяців

Уточнений план на рік

Касові видатки за 12 місяців

Уточнений план на рік

Касові видатки за 12 місяців

 

 

2111

Оплата праці

192805

182582

182582,00

 

 

 

 

 

 

 

 

2120

Нарахування на оплату праці

46845

42500

42436,00

 

 

 

 

 

 

 

 

2210

Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

700

1500

907,52

 

 

 

 

 

 

 

 

2230

Продукти харчування

0

5000

4387,74

 

 

 

 

 

 

 

 

2240

Оплата послуг (крім комунальних)

1000

2000

910,00

 

 

 

 

 

 

 

 

2250

Видатки на відрядження

0

0

0,00

 

 

 

 

 

 

 

 

2270

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв

10700

10200

13542,06

 

 

 

 

 

 

 

 

2272

Оплата водопостачання та водовідведення

0

0

0,00

 

 

 

 

 

 

 

 

2273

Оплата електроенергії

6200

6200

9542,06

 

 

 

 

 

 

 

 

2274

Оплата природного газу

0

0

0,00

 

 

 

 

 

 

 

 

2275

Оплата інших енергоносіїв

4500

4000

4000,00

 

 

 

 

 

 

 

 

2800

Інші поточні видатки

0

100

100,00

 

 

 

 

 

 

 

 

3110

Придбання обладнання і предметів довгострокового користування

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3132

Капітальний ремонт інших об'єктів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3142

Реконструкція та реставрація інших об'єктів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Всього

 

252050

243882

244865,32

0,00

0,00

0,00

0,00

0,00

0,00

 

 

 

Звіт про навчально  –  виховну роботу  за 2016 - 2017 н. р.

                                                 

У 2016/2017 навчальному році педагогічний колектив Пробіжнянської загальноосвітньої школи І ступеня працював над подальшою реалізацією законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Указів президента України щодо розвитку освітньої галузі, Концепції  національно-патріотичного виховання дітей та молоді.

У минулому начальному році робота шкільного колективу була спрямовано на реалізацію науково-методичної проблеми: «Формування інноваційної особистості шляхом впровадження креативної освіти, зростання професійної мобільності педагогічних працівників в умовах інформаційного простору».

В школі навчалося 6 учнів, з них дівчат 3.

Навчання учнів велося за програмами 1-4 класів середньої загальноосвітньої школи.

Вся робота школи спланована. Робочі навчальні плани на 2016/2017 н.р. складено на основі Типових навчальних планів, погоджено в РМК і затверджено начальником відділом освіти.

Робота в школі велася згідно річного плану роботи, у якому передбачені заходи з рекомендацій прав особистості на освіту, підвищення результативності навчально-виховного процесу, робота з кадрами і методична робота, заходи з покращення матеріально-технічного забезпечення навчально-виховного процесу, з дотримання санітарно-гігієнічних вимог, охорони праці і техніки безпеки, заходи, спрямовані на демократизацію та координацію внутрішнього контролю, виховання учнів свідомими громадянами України.

Всі вчителі мали погоджені завідувачем школи календарні плани, складені на основі навчальних планів та програм, рекомендованих МОН України до використання у 2016/2017 н. р.

 

Робота класних керівників спланована відповідно до виховного плану школи.

Велася співпраця педагогічного колективу з батьківським комітетом, громадськістю.

Ділова документація велася згідно «Інструкції з ведення ділової документації».

Вчителі працювали за програмами, рекомендованими МОН України до використання у 2016/2017 н. р.

Оцінювання навчальних досягнень учнів 2, 3,4 класів велося за 12- бальною шкалою згідно критеріїв, передбачених програмами з кожного предмету.

Учнів, які мали навчальні досягнення на високому рівні -2 (33%),  на високому і достатньому рівні було 2, що становило 33 % всіх учнів; на достатньому і середньому рівні - 1 учень або 17 %, на середньому і початковому рівні – 1 учень (17%).

       ДПА проводилась з української мови, українського читання і математики у формі підсумкових контрольних робіт.

 

 

Результати ДПА у школі І ступеня

 

 

Предмет

К-ть учнів, які викону

вали роботу

Рівень навчальних досягнень

 

 

 

які виконув

 

Державна підсумкова атестація

 

 

 

 

 

В.

д.

с.

п.

 

 

Літ. чит.

3

2

0

1

0

Укр. мова

3

1

1

1

0

Матема­тика

3

2

1

0

0

 

 

       У школі склалася певна система виховної роботи, основною метою якої є виховання духовно багатої, творчо-розвиненої, соціально-відповідальної вільної особистості. Вчителі намагалися прилучити кожного учня до високих моральних цінностей українського народу, виховати кожну дитину доброю, милосердною, культурною. Основними напрямами виховної роботи було виховання політичної культури школярів, трудове виховання, моральне, естетичне і фізичне, виховання громадянина України.

Методи і форми виховання: організація життя дітей ( система доручень, правил поведінки, відповідальності і стимулювання), колективна творча діяльність.

Вчителі постійно вивчали рівень вихованості учнів, їх індивідуальні властивості і відповідно до цього планували роботу з обов'язковим аналізом роботи.

Щоб сформувати в дітей загальнолюдські цінності, моральні якості - звертались до багатої спадщини українського народу, історії України, її традицій. На допомогу приходили матеріали, зібрані в папках «Україна в серці моїм», «Вивчаємо символи нашої Батьківщини», «Українське національне відродження».

Багато цікавого пізнавали школярі на ранках (Новорічний, до свята Матері, до дня народження Т. Г. Шевченка та ін.), різноманітних позакласних заняттях, уроках гарної поведінки, виховних годинах. Великий інтерес у дітей викликали обрядові свята (св. Миколая, Різдвяні, свято Писанки), участь у спортивному святі «Веселі старти». З задоволенням діти працювали у «Книжковій лікарні», в «Майстерні Діда Мороза». Учні нашої школи відвідували недільну школу при сільській церкві, були членами Марійської дружини, де вони вчилися любити і поважати один одного, любити Бога і жити за його заповідями.

Разом з вчителями і батьками діти вивчали свій родовід і малювали родовідне дерево.

Доглядали за могилами рідних і близьких, що сприяло вихованню доброти і чуйності, співчуття і милосердя. Все це дало змогу виявити талант, фантазію дітей, а також рівень інтелектуального розвитку школярів.

Протягом навчального року працювали над реалізацією завдань щодо організації життєдіяльності учнівського колектив з позиції здорового способу життя. У школі проводилися ранкова гімнастика, фізкультхвилинки на уроках, зустрічі з лікарем. З учнями проводились бесіди про шкідливість вживання алкоголю і нікотину, наркотиків, про страшну хворобу - СНІД, про негативний вплив шкідливих звичок, про небезпеку хвороби пташиного грипу.

Трудове виховання в основному здійснювалось на уроках трудового навчання. Учні виконували посильну роботу у квітнику, доглядали за кімнатними рослинами, чергували в класі.

Часто до участі у виховній роботі залучалися батьки дітей.

 

Методична робота здійснюється в основному через колективні та індивідуальні форми їх організації.

З метою вивчення і впровадження в практику роботи досягнень психолого-педагогічної науки, педагогічного досвіду вчителі школи систематично опрацьовують друкований матеріал педагогічної преси, а також методичні розробки, беруть участь у засіданнях шкільного методичного об'єднання при Пробіжнянській ЗОШ І-ІІІ ступенів, районного постійно діючого семінару завідувачів  початковими школами.

Робота з охорони праці у школі проводилася згідно «Положення про організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу в установах і закладах освіти».

З вихованцями проводились інструктажі з техніки безпеки життєдіяльності.

Перед початком навчальних занять проведено в усіх класах вступний інструктаж, запис про який є на окремій сторінці класного журналу у кожному класі.

Первинний інструктаж з безпеки життєдіяльності проведено під час проведення уроків фізкультури і трудового навчання у 2-4 класах. Цей інструктаж реєструвався у журналі реєстрації інструктажів з безпеки життєдіяльності.

Перед виконанням кожного нового завдання проводились первинні інструктажі, які реєструвались у класному журналі на сторінках предметів (трудове навчання, фізкультура).

З учнями проводились також цільові інструктажі під час проведення позакласних і позашкільних заходів. Реєстрація інструктажів здійснювалася у спеціальному журналі. Всі журнали пронумеровані, прошнуровані та скріплені печаткою.

Проводились бесіди з учнями з основ безпеки життєдіяльності, які реєструвались на окремій сторінці класного журналу.

Наприкінці навчального року, перед літніми канікулами, у школі проводився тиждень безпеки, а на початку навчального року - місячник безпеки руху.

У школі проводилась відповідна робота з профілактики важких інфекційних захворювань (туберкульозу, СНІДу, грипу, пташиного грипу), проводились заходи з пропаганди здорового способу життя (диктанти на відповідну тематику, позакласні заходи).

 

Усі учні забезпечені  гарячим харчуванням.

 

Довідка про використання коштів

ДОВІДКА

 
 

про використання коштів _Пробіжнянської ЗОШ І ступенів_за 10 місяців 2017 року

 

 

КЕКВ

Назва КЕКВ

Загальний фонд

Спеціальний фонд

 

Затверджений план на рік

Уточнений план на рік

Касові видатки за 10 місяців

Плата за послуги бюджетних установ

Інші джерела власних надходжень

Інші кошти спеціального фону

 

 

Уточнений план на рік

Касові видатки за 10 місяців

Уточнений план на рік

Касові видатки за 10 місяців

Уточнений план на рік

Касові видатки за 10 місяців

 

 

 

2111

Оплата праці

192805

192805

150638,61

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2120

Нарахування на оплату праці

46845

46103

35408,99

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2210

Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

700

1500

907,52

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2230

Продукти харчування

0

5000

2841,65

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2240

Оплата послуг (крім комунальних)

1000

2000

784,00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2250

Видатки на відрядження

0

0

0,00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2270

Оплата комунальних послуг та енергоносіїв

10700

10200

10540,87

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2272

Оплата водопостачання та водовідведення

0

0

0,00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2273

Оплата електроенергії

6200

6200

6540,87

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2274

Оплата природного газу

0

0

0,00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2275

Оплата інших енергоносіїв

4500

4000

4000,00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2800

Інші поточні видатки

0

100

100,00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3110

Придбання обладнання і предметів довгострокового користування

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3132

Капітальний ремонт інших об'єктів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3142

Реконструкція та реставрація інших об'єктів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Всього

 

252050

257708

201221,64

0,00

0,00

0,00

0,00

0,00

0,00

 

 
                       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Режим роботи школи

Режим роботи

Пробіжнянської ЗОШ І ступеня

на 2017-2018 навчальний рік

 

Для чіткої організації праці вчителів та учнів у 2017-2018 навчальному році встановлюється наступний режим роботи школи:

 

  1. Тип навчального закладу: загальноосвітня школа І ступеня.
  1. Навчання організовується за семестровою системою:

І семестр - з 01 вересня по 29 грудня 2017 року;
ІІ семестр - з 15 січня по 31 травня 2018 року.

  1. Протягом навчального року для учнів проводяться канікули:

осінні - з 30 жовтня по 05 листопада 2017 року;
зимові - з 30 грудня 2017 р. по 14 січня 2018 р.
весняні - з 26 березня по 01 квітня 2018 р.

  1. Тривалість навчального року в загальноосвітній школі І ступеня 175 робочих днів.
  1. Тривалість навчального тижня:
    П’ятиденний робочий тиждень.

           Школа працює в першу зміну

           Уроки розпочинаються о 9.00 год. згідно розкладу уроків.

  1. Тривалість уроку:

1 клас – 35 хвилин,
3, 4 класи – 40 хвилин.

 

                    Зав. школою:                   О. В. Калушка

Розклад уроків

 

 Погоджено:                                                                                                     Затверджую:

 В.о. начальника управління                                                                   Зав. школою:  _______

Держпродспоживслужби                                                                                       О. В. Калушка

                                            у Чортківському районі

                                               ______  І.Б. Вільчинський                     

                                                                                                                               

Пробіжнянська загальноосвітня школа І ступеня

Розклад уроків

на І семестр 2017 – 2018 н. р.

 

 

1 клас

 

3 клас

 

4 клас

 

 

 

Понеділок

Читання

Математика

Укр. мова

Музичне мист.

Образ. мист.

 

Літер. читання

Математика

Укр. мова

Музичне мист.

Образ. мист.

 

Укр. мова

Математика

Літер. читання Музичне мист.

Образ. мист.

 

1.

2.

3.

4.

5.

 

 

 

Вівторок

Читання

Математика

Англ мова Фізкультура

 

Літер. читання

Математика

Англ мова Фізкультура

Інформатика

 

Укр. мова

Математика

Англ мова Фізкультура

Інформатика

 

1.

2.

3.

4.

5.

 

 

 

Середа

Укр. мова

Читання

Математика Природозн.

 

Укр. мова

Літер. читання

Математика Природозн.

Я у світі

 

Літер. читання

Укр. мова

Математика

Природозн.

Я у світі

 

1.

2.

3.

4.

5.

 

 

 

Четвер

Укр. мова

Математика

Основи здоров.

Фізкультура

Христ. етика

 

Укр. мова

Математика Основи здоров.

Фізкультура

Христ. етика

 

Літер. читання

Математика Основи здоров.

Фізкультура

Христ. етика

 

1.

2.

3.

4.

5.

 

 

Пятниця

Чит./ Укр. м.

Природозн.

Трудове навч. Фізкультура

 

 

 

 

Літ. чит./Укр.м.

Природозн.  

Трудове навч.

Фізкультура

Англ. мова

 

 

Літ чит./Укр.м.

Природозн.

Трудове навч. Фізкультура

Англ. мова

 

1.

2.

3.

4.

5.

 

 

 

Погоджено:

 

Методист райметодкабінету:________ І.М.Гевко